Over aanpassen brieven

Juridische documenten > Aanpassen/updaten brieven

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ontwikkelingen in de wereld van ICT-, Internet-, Privacy-, social media-, digitale marketingrecht.

U gebruikt al jaren dezelfde brieven in uw organisatie. Het juridische landschap is echter voortdurend in beweging. Het is uitermate belangrijk dat uw documenten steeds up-to-date zijn.

U gebruikt in uw organisatie al jaren dezelfde brieven en weet niet of het nog up-to-date met de laatste wetswijzigingen is. 

Geen probleem.  Onze juristen zijn specialist in hun rechtsgebied en zijn op de hoogte van de laatste wetten en rechtspraak. Zij kennen de valkuilen in juridische documenten, die extra aandacht eisen. 

Wij screenen gratis uw document en stellen u een scherpe prijsopgave voor.  U beslist: aanpassen, een nieuw document zelf maken of maatwerk van een nieuw document door ons.

Controleren of aanpassen staat bij ons garant voor: 

Hoe werkt het

  1. U vult het aanvraagformulier in en betaalt € 35,- excl. BTW.

  2. In het formulier geeft u aan wanneer wij u kunnen contacteren.

  3. U krijgt een mail met de vraag het document door te sturen.
  4. U ontvangt via mail een ontwerptekst waarbij u opmerkingen kan formuleren

  5. Wij nemen uw opmerkingen op in de redactie van het document

  6. U krijgt uw definitieve document in Word en PDF

Belangrijk om weten bij aanpassingen aan bestaande documenten:

  • Documenten van 5 jaar of ouder vergen meestal belangrijke aanpassingen die tijdrovend zijn.  Voor deze documenten is het meestal aangewezen een volledig nieuwe versie hetzij zelf, via onze templates, hetzij via maatwerk te maken.  Dit komt u meestal beter koop uit.
  • Na ontvangst van het ontwerp heeft u de mogelijkheid om aanpassingen voor te stellen.  Wij behouden ons het recht voor om deze opmerkingen niet in het document in te lassen wanneer deze tegen geldende wetgeving zouden ingaan.  U krijgt van ons steeds uitvoerig uitleg waarom uw opmerkingen onwettig zijn.
  • Wij hebben onze tarieven bepaald op basis van een gemiddelde tijdsduur waarbinnen wij in staat zijn uw overeenkomst op maat te maken.  Indien zich in de vooropgestelde duur afwijkingen voordoen kunnen wij de aanpassingen aan het document niet leveren voor het gegeven bedrag.  
  • Indien zich één van voorgaande situaties, of andere omschreven in onze algemene voorwaarden voordoen, zullen wij met u overleggen tegen welke meerprijs wij het document kunnen finaliseren.  Dit is evenwel meer uitzondering dan regel en u heeft dit uiteraard zelf in de hand.

Bel ons voor meer informatie op telefoonnummer: +32 52 37 47 82 of stuur ons een mail via: info@easylegal.be

Vragen u terug te bellen via onderstaand formulier kan ook: één van onze  juristen neemt dan vrijblijvend contact met u op.

Juridisch alles in één keer geregeld? 
Bekijk de totaalpakketten.

Meer informatie over dit document. 

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

 
 

Anderen bestelden ook

Algemene Voorwaarden

Maak voor iedereen duidelijk welke de voorwaarden zijn bij afsluiten van contracten

€ 149,-

(excl. BTW – zonder pakket)

Antwoorden op privacyvragen

Hoe wettelijk correct reageren op vragen “om vergeten te worden”, recht op inzage of correctie

  89,-

(excl. BTW – zonder pakket)

Verwerkings register

De GDPR/AVG verplicht (bijna) elke organisatie een verwerkingsregister bij te houden

€ 159,-

(excl. BTW – zonder pakket)

Reageren op negatieve reviews

Hoe best te reageren op negatieve reviews op social media

€ 49,-

(excl. BTW – zonder pakket)

ons logo invert1

EasyLegal vof
Sint Janstraat 68
1785 Merchtem
info@easylegal.be
+32 (0) 52 37 47 82
BE 0741.883.615

Reacties zijn gesloten.