Diensten > Gratis infosessie
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van ontwikkelingen in de wereld van ICT-, Internet-, Privacy-, social media-, digitale marketingrecht.
Regelmatig geeft Easylegal gratis infosessies over ICT-, Privacy-, Marketing-, Social Media- of Internetgerelateerde issues. Elke sessie verschaft u een schat aan informatie.
Uw juridische kennis vergroten of kennismaken met hoe Easylegal uw organisatie kan ondersteunen? Kom naar één van onze gratis infosessies.
Gedurende 90 minuten diepen wij een juridisch probleem uit en geven u concrete handvatten om ermee aan de slag te gaan.
Elke infosessie eindigt met een netwerkmoment.
Schrijf je in voor één van de volgende sessies:
Wat gaat u leren?
- Welke documenten u nodig heeft en welke de voornaamste kenmerken zijn bv. verwerkingsovereenkomst, arbeidsovereenkomsten, …
- Doorlichten van website of webshop bv. verplichte vermeldingen in cookiebeleid en privacy policy
- Privacybeleid binnen uw organisatie bv. datalekken, veiligheid, …
- (Online) marketingcampagnes
Hoe ziet het programma er uit?
10u30 – Verwelkoming Easylegal
10u35 – Start van de sessie
12u00 – Netwerken en vragen stellen aan experts
Wij kijken er alvast naar uit om jou te ontmoeten op de volgende Easylegal infosessie.
> Inschrijven
Programma wordt uitgewerkt
Programma wordt uitgewerkt
Programma wordt uitgewerkt
Programma wordt uitgewerkt
Voordelen:
- U vergaart kennis die direct toepasbaar is binnen uw organisatie
- U kan al uw juridische vragen stellen aan experts
- U krijgt een kijk op de mogelijkheden van Easylegal voor uw organisatie
- U leert andere ondernemers kennen tijdens het netwerkmoment
Meer over gratis infosessies:
Bel ons voor meer informatie op telefoonnummer: 052 37 47 82, of stuur ons een mail via: info@easylegal.bel.
Vragen u terug te bellen via onderstaand contactformulier kan ook: één van onze juristen neemt dan vrijblijvend contact met u op.
Soortgelijke diensten
Voor elke organisatie is het belangrijk om op de hoogte te blijven van nieuwe wetgeving, relevante jurisprudentie, gedragscodes en protocollen die binnen uw branche (gaan) gelden. Zo kunt u er tijdig voor zorgen dat uw bedrijfsvoering op nieuwe ontwikkelingen is ingericht.
Iedere organisatie maakt en beheert tal van juridische documenten. Deze moeten regelmatig nagekeken worden en eventueel ge-updatet. Document management zorgt ervoor dat deze geïnventariseerd worden en nagekeken op eventuele risico’s